وقتی کسی.....
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .
در برابرش مسئولی . . .
در برابر اشکهایش . . .
شکستن غرورش . . . .
لحظه های شکستن در تنهایی . . . .
و اگر یادت برود ! !
در جایی دیگر سرنوشت به یادت خواهد آورد . . . !!!
+ نوشته شده در جمعه یازدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 9:6 توسط هادي
|