وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابرش مسئولی . . .

در برابر اشکهایش . . .

شکستن غرورش . . . .

لحظه های شکستن در تنهایی . . . .

و اگر یادت برود ! !

در جایی دیگر سرنوشت به یادت خواهد آورد . . . !!!